Jak rezerwować kolonie i obozy?

Jeżeli zdecydują się Państwo na zamówienie konkretnej oferty, proces rezerwacji nie powinien zająć więcej niż 5-10 min. Warto jednak zapoznać się ze wskazówkami poniżej, by mieć dostęp do wszystkich opcji usług świadczonych przez serwis odsapka. pl.

Wybór sposobu rezerwacji

Krok 1

Krok 2
Krok 3
Krok 4

Wybór sposobu rezerwacji
Po kliknięciu na pole REZERWUJĘ przy konkretnej ofercie i wybranym terminie, przechodzą Państwo do strony wyboru sposobu rezerwacji.
Jeżeli jesteście Państwo naszym nowym Klientem, rozważyć należy 2 sposoby rezerwacji oferty -  poprzez:
REJESTRACJĘ w serwisie odsapka.pl (A) lub SKLADAJĄC ZAMÓWIENIE BEZ REJESTRACJI (B) 

(A) W celu ZAREJESTROWANIA się w serwisie odsapka.pl, trzeba wybrać pole o treści REJESTRUJĘ SIĘ i wypełnić formularz, który pojawi się poniżej, z podstawowymi danymi personalnymi. Należy przede wszystkim wpisać login (adres mailowy), który będzie służył Państwu do logowania na odsapka.pl oraz utworzyć swoje hasło do serwisu. Po uzupełnieniu krótkiego formularza rejestracyjnego prosimy sprawdzić swoją pocztę w celu aktywizacji konta na odsapka.pl. 
Jeżeli wydaje się Państwu, że rejestracja w systemie jest czynnością czasochłonną, przedstawiamy poniżej jej atuty. Dzięki rejestracji w systemie odsapka.pl:
  • Proces składania zamówień wyjazdów, wycieczek, wczasów staje się szybszy - wpisujesz Swoje dane tylko raz - podczas rejestracji (OSZCZĘDZASZ CZAS),
  • Zyskujesz dostęp do własnego konta, na którym możesz obserwować złożone przez siebie rezerwacje, płatności itd..(PRZEJRZYSTOŚĆ),
  • Masz możliwość uzyskania ZNIŻEK LOJALNOŚCIOWYCH - nawet do 7 % ceny imprezy (OSZCZĘDZASZ PIENIĄDZE).

(B) Jeżeli pomimo powyższych argumentów nie zechcą Państwo zdecydować się na rejestrację w systemie odsapka.pl, mogą Państwo złożyć zamówienie jednorazowe – bez rejestracji. Wówczas klikają Państwo na pole o treści SKŁADAM ZAMÓWIENIE BEZ REJESTRACJI.

Niezależnie od wyboru sposobu rezerwacji, także w przypadku posiadania już konta na odsapka.pl, kolejnymi etapami przy składaniu zamówienia na imprezę turystyczną będą 4 proste kroki:

Krok 1
W tym miejscu prosimy sprawdzić czy termin oraz kierunek wyjazdu to faktycznie ten, o którym Państwo myśleli oraz czy cena podstawowa i to co cena zawiera / nie zawiera Państwa satysfakcjonują.
  • W KROKU 1 zaznaczone będą również wszelkie obligatoryjne koszty imprezy (czyli koszty dodatkowe, które każdy Uczestnik musi ponieść) jeżeli pojawiają się w ofercie.
  • Bardzo ważne jest w KROKU 1 określenie liczby Uczestników zgłaszanych przez Państwa  na udział w wybranej imprezie. Automatycznie ustawiony jest 1 Uczestnik, max. liczba Uczestników zgłaszanych na jednym formularzu rezerwacji to 4.
  • Jeżeli życzą sobie Państwo fakturę VAT, bardzo prosimy o zaznaczenie tej prośby przy haśle FAKTURA VAT.
Jeżeli mają Państwo wątpliwości co do wyboru oferty i chcą zapoznać się z pozostałymi, można skorzystać z opcji ANULUJ poniżej tekstu. Jeżeli zamówienie się zgadza, prosimy wybrać KONTYNUUJ, przechodząc w ten sposób do KROKU 2.
 
Krok 2
  • Na tym etapie należy uzupełnić podstawowe dane dotyczące osoby zgłaszającej Uczestnika/ów wyjazdu. Informacje w polach zaznaczonych na czerwono są niezbędne do uzupełnienia. Jeżeli korzystają Państwo z opcji rejestracji po założeniu swojego konta na odsapka.pl, nie muszą Państwo każdorazowo uzupełniać swoich danych. Wystarczy zrobić to jeden raz (podczas zakładania konta). Po zalogowaniu do systemy Państwa dane automatycznie uzupełnią się przy kolejnych rezerwacjach.
  • W KROKU 2 podajemy także dane dotyczące Uczestnika/ów zgłaszanych na wyjazd. Jeżeli Uczestnikiem jest osoba zgłaszająca, tj. osoba podpisująca umowę z Odsapka.pl, można skorzystać z opcji KOPIUJ DANE ZAMAWIAJĄCEGO.
  • Kolejnym ważnym elementem na który muszą się Państwo zdecydować w KROKU 2 jest wybór miejsca wyjazdu na imprezę turystyczną. Miejsce wyjazdu – do wyboru – należy zaznaczyć. Dopłaty transportowe podane są w nawiasach przy każdym z miejsc wyjazdowych, [0] oznacza brak dopłat. Jeżeli miejsce wyjazdu jest inne niż miejsce powrotu, prosimy wpisać tę informację w polu "Uwagi dodatkowe dotyczące Uczestników" (w KROKU 3). Jeżeli na liście nie ma miejsca wyjazdu, które najbardziej by Państwu odpowiadało, można zdecydować się na dojazd własny (z reguły ze zniżką). Szczegóły dotyczące miejsca zbiórki i godziny wyjazdu/ powrotu są podawane / potwierdzane na ok. 7 dni przed wyjazdem. Koszty transportu zostaną automatycznie doliczone do ceny podstawowej.
  • Jeżeli są Państwo zdecydowani na opcje fakultatywne proponowane podczas wyjazdu (nieobowiązkowe, dodatkowo płatne przed lub podczas trwania wyjazdu) można złożyć zamówienie na nie podczas rezerwacji. Wówczas koszt wyjazdów fakultatywnych dodany zostanie do ceny podstawowej i kosztu transportu.
Jeżeli chcą Państwo nanieść poprawkę do informacji już uzupełnionych, prosimy wybrać opcję WRÓĆ (cofającą do poprzedniej strony) lub ANULUJ (wymazującą informacje ze strony bieżącej). Jeżeli zamówienie się zgadza, prosimy wybrać KONTYNUUJ, przechodząc w ten sposób do KROKU 3.

Krok 3

W tym miejscu następuje podsumowanie złożonej przez Państwa rezerwacji, z wyszczególnieniem najważniejszych informacji o Uczestniku/ach i cenie imprezy.
  • Jeżeli mają Państwo jakiś uwagi, prośby, informacje o Uczestniku/ach lub rezerwacji, które chcieliby Państwo nam przekazać, prosimy wpisać je w pole TWOJE UWAGI DO REZERWACJI. Szczególnie ważne jest zaznaczenie w tym polu miejsca wyjazdu i powrotu Uczestnika/ów, jeżeli nie są one identyczne (np. wyjazd z Warszawy, powrót do Poznania).
Kolejnym istotnym składnikiem oferty są dokumenty załączone w formacie PDF:
  • WARUNKI UCZESTNICTWA Organizatora imprezy turystycznej, które stanowią jeden z elementów umowy zawieranej pomiędzy stronami. Prosimy przeczytać je i, jeżeli akceptują Państwo warunki uczestnictwa, odznaczyć pole poświadczające akceptację, w przeciwnym wypadku – jeśli warunki uczestnictwa zawierają sformułowania, na które nie chcą Państwo wyrazić zgody – rezerwacja nie może zostać ukończona. W warunkach uczestnictwa Organizatora znajdą Państwo zasady ewentualnej rezygnacji w wyjazdu, warto się z nimi zapoznać.
  • KARTA KOLONIJNA to dokument, który jest niezbędny w przypadku wyjazdów na obozy, kolonie, zimowiska. Uzupełnioną kartę kolonijną Uczestnika (koniecznie z wpisem od lekarza rodzinnego) należy zabrać ze sobą na wyjazd (lub – w określonych przypadkach przesłać na 14 dni przed rozpoczęciem kolonii/obozu/zimowiska do biura odsapka.pl)
  • WARUNKI UBEZPIECZENIA W KRAJU/ ZA GRANICĄ zawierają wszystkie informacje o zasadach ubezpieczenia Uczestników na imprezie turystycznej na którą się Państwo zdecydowali.

Po zapoznaniu się z dokumentami dotyczącymi rezerwacji, aby zakończyc proces należy wyrazić zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych do celów rezerwacji Inezy turystycznej.

Krok 4
W tym miejscu system odsapka.pl potwierdza złożenie rezerwacji wstępnej. Pojawia się informacja o przesłaniu na podany adres e-mail wiadomości z potwierdzeniem złożenia rezerwacji. Potwierdzenie dostępności miejsc na imprezie nastąpi najpóźniej do godziny 12:00 kolejnego dnia roboczego przez konsultanta odsapka.pl. Na podany w formularzu rezerwacji adres e-mail zostanie przesłana informacja o dostępności miejsc, wraz z UMOWĄ - ZGŁOSZENIEM w imprezie turystycznej. W umowie – zgłoszeniu zostanie dokładnie określony termin i warunki płatności za wybraną imprezę (są one różne w zależności od wybranej imprezy i terminu, jaki pozostał do rozpoczęcia imprezy). UWAGA – jeżeli impreza turystyczna którą Państwo zamawiają rozpoczyna się za 30 dni lub mniej, płatność za imprezę turystyczną powinna zostać dokonana w całości po złożeniu rezerwacji i potwierdzeniu dostępności miejsc. W celu sfinalizowania zamówienia, Umowę należy podpisać i wraz z potwierdzeniem wpłaty / przelewu zaliczki, odesłać mailem (zeskanowaną) lub faksem (+48 (91) 818 26 00) do naszego biura.

Przypominamy, że dokonana przez stronę odsapka.pl rezerwacja jest rezerwacją wstępną. Wymaga ona potwierdzenia przez konsultanta odsapka.pl. Rezerwacja jest ważna przez 3 dni od momentu potwierdzenia dostępności miejsc na podany podczas rezerwacji adres e-mail oraz rozmowy z konsultantem. W tym czasie, aby sfinalizować rezerwacje, należy wpłacić określoną w umowie kwotę zaliczki na konto:
MARKTESZANS KAROLINA KRÓL
Ul. Cedyńska 22/9
71-667 Szczecin
 PKO SA:  03 1140 2017 0000 4602 1116 4615

Jeżeli przez ten czas nie odeślą Państwo do nas podpisanej umowy i potwierdzenia wpłaty, rezerwacja zostanie anulowana.

Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Państwa pytania pod numerami telefonu:
48 (91) 818 26 00
+48 607 47 48 47
+48 663 87 33 35
lub odpowiemy na nie mailem: info@odsapka.pl


Warning: fopen(logircp.txt) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /sndrcp.php on line 36
nie udalo siem